Habis07 benim ilk gebeliğim tecrübesizim ama son kontrol de doktorum bilinçlenmek adına anlatmıştı. 34’den sonra korkulacak bi şey yokmuş çünkü bebek doğuma hazır hale geliyormuş sadece çiğerlerini geliştirecek bi madde eğer bebeğin vücudu kendi üretmeye başlamışsa küveze bile girmez demişti. Yani bebeğinin gelişimine göre karar verilir canım ama inşaAllah öyle bi sıkıntı yaşamazsın 36 haftalık olmuşsunuz zaten