Yabancı uyrukluyum eşimin sigortasından yararlanamıyorum devlet hastanesine doğum ücreti sordum 35+3 günlük hamileyim geçici kimlik kartım yok daha başvuru yaptık sonuçlanmasını bekliyoruz devlet hastanesinde normal doğum 5.6 bin sezaryen 8.9 bin miş birde her muayene 742. TL ücret dosya açtırmak 780 TL kan fln alırsa 1.500 TL’yi geçebilir dediler sizce çok degil mi Türk vatandaşı sigortası olmayan hamileler var mı veya bilginiz sigortanız olmadığını zaman sizde böyle ödeme yaparmısınız normalde birde özel hastaneye de sordum 25 bin TL dediler sigorta olsa 15 olacakmış bana çok pahalı geliyor bu fiyat.