Nur32 Benimde çarşambe değerim 685 çıktı bugün akşam tekrar kan verdim 2165 çıktı normaldir umarım. 2.gebeliğim ama herşeyi unutmuşum sanki.🤦🏻♀️
Glsmbln Benimki de 7646 idi tabi o zamanlar bilmiyorum bu ne demek varmı yokmu hastanede öğrendim ondan sonra bi vaktim şuan 7 ay oldu nerdeyse dıgurcam çok güzel duygusu var Allah herkese nasip etsin inşallah
Hlmersy mrcfrt ben adetimden 4 gün sonra verdim 20 çıktı iki gün sonra 40 çıktı baya dusuktu betam şimdi 21 haftalık hamileyim çok şükür