hayalperest2310 Kadersv21 kan akışını engelliyor canım sağ tarafa yada sol tarafa dönerek uyumayı genelde tavsiye ediyorlar
Haticezk Kadersv21 26-27 haftadan sonra sırtüstü yatmamak gerekiyormuş bebek iyice büyüdüğünden damara baskı yapıyormuş 🥲
Azeri Bende Oyle Uyumayi seviyom,sirt ustu,doktorda soyledim ki zarari varmi?oda dedi ki yok sadece karnin Uste yatma,ve sana nasil rahat oyle uyu,ister sa taraf isder sol istee Sirt,Sen rahat uyusan bebekde Rahat olucak
Ebru1995 Benimde tek merak ettiğim şey bu. Inşallah bir zararı yoktur bu yaşıma kadar hep sırt üstü yattım. Kendimi ne kadar düzeltmeye çalışmamda uyandığımda sırt üstü buluyorum kendimi napcam bilmiyorum
Anneperi Kadersv21 benim 32.haftada nst de nabız düşüyor yatış pozisyonuna göre sıkışıyor diye düşündüm öyle yatmıyorum
defneveannesii_ Yaa ben 13+3 haftalık oldum ama genelde hep kendimi sırt üstü uyumuş halde buluyorum 🥺 Zararlı olduğunu duymamıştım sağa sola yatmayı biliyordum da sırt üstünü bilmiyordum ay vicdan yaptımm yatmam artık sırt üstü falan 🥺🥺