[silindi] Kizlar 6 haftalik hamileyim.midemde gaz var.ozur dilerim bide gegirme var ama cikaramiyorum rahatsiz ediyor beni.boyle basina gelen varmi?ne yaptiniz gecti
Nazli-61 [silindi] 34. Haftadayım hala var o sade soda çok iyi bide az önce sakız çiğnedim oda aşırı rahatlattı bi dene bunları canım bu ikisinden baya fayda gördüm ben