Csknaz Hamileliğim ama burda bi kaç yerde gördüm kiminin doktorları ilkinden biraz daha zor olucak doğumdan sonra Fln diye 2. Sezeryan yapıp daha mı zordu kolaymiydi söylerseniz sevinirim
zeynozey Csknaz benimde 2. Sezeryan olacak temmuzda. Burda konuştuğum çoğu kişi 2. Sezeryan çok kolaydı ilk kalkmak bile daha kolaydı bire göre yazmışlardı. Galiba birazda bünye ile alakalı. İnşallah kolay olur hepimiz için
Gamzer Csknaz Benim ikinci sezaryenim daha kolaydı canım. Mesela ilk doğumda ilk ayağa kalkis aşırı zordu ama ikinci de hiç zorlanmadan kalktım.
AzraFarah Csknaz bende bekleyeyim, birinci de çok zorlandım, korkuyorum ama inşallah ikinci daha kolay olur diye ümit ediyorum
Csknaz zeynozey benim ilki de çok güzel umarım Buda öyle geçer temin birinde okudum doktorum ikinci biraz daha zor oluyo Fln diye bende normalde daha kolay diye duydum bian korku sardı insallah Buda kolay geçer
FatmaAselinAnnesi_60 Csknaz hayır bu tamamen kişi ve bünye ile alakalı yakınım 4. Doğum yaptı kolay geçti halam 4.doğumunu yaptı çok zor geçti
Csknaz FatmaAselinAnnesi_60 masallah yani ben 2. De nasıl bakcam nasıl doğrucam diyorum valla helal olsun ağrısı acısı da varsa da normaldir yani 4 kere aynı yerden kesilmek nedir