33+2’den selamlar, hastane çantamı hazırladım.
Bebek için ; 3 adet hastane çıkışı, 2 adet müslin,eldiven,çorap,şapka,2 adet mevsimlik battaniye, iç atlet, yedek olarak 2 tane alt,ıslak mendil, bebek bezi, emzik, ve biberon aldım.
Kendim için ; 2 tane pijama takımı, terlik, iç çamasırı, atlet, emzirme sütyeni, göğüs pedi, göğüs ucu kremi, 1 adet hırka ve çorap aldım kızlar eksik veya fazla var mı tecrübelerinize ihtiyacım var. Bebişlerimiz sağlıkla gelsin insallah🙏🏻💙💙