hurrems Kizlar 7+5 im ve inanilmaz yorgunum.. iki haftadir bu haldeyim. Surekli uyuyasim var hicbir seye enerji bulamiyorum resmen. Normal mi sizde yasiyor musunuz?
zeynozey hurrems Normal evet. Hormonlar artıyor ve vücut tüm gücüyle bebek için çalışıyor, bünyeyede yorgunluk ve uyku veriyor:) Senle uğraşamam bebekle uğraşıyorum zaten diyor vücut resmen 😅😅
Minmini Evet normal benim de öyleydi 12-13 hafta civarlarına kadar da o şekilde gitti sonra rahatladım 💐
KLORAKHANIM Trimester CİCİM AYI fazla nazli oluyoruz, halsizlik vs.) Trimester- BALAYI (hamileligin en rahat dönemi) Trimester- SIÇIM AYI ( ve bence en zoru 🤕)