Yenianne098 Merhaba kızlar 36 haftalığım şiddetli sırt ağrım var oturmak bile iyi gelmiyor acaba doğum yaklaştığı için uyarı mı ya yerimde duramıyorum resmen.
-Nazlican35- Yenianne098 arkadaşım da bel ağrısı bacagına vuruyordu fıtık sandık meğer sancısı baslamiş allahım bi avaz’da kurtarsın hepimizi
Medinetasdemirr Yenianne098 canım bende dün gittim hastaneye zaten riskli bir gebeliğim vardı kanamam oluyordu . Az bir yürümek istedim . Sonrasında sırt kalça ve bacağa vuran ağrılarım sebebiyle acile gittim. 2 cm açılmam varmış 32+4 deyim. Çok dikkat et sakın yorma gerekirse doktora git .
Yenianne098 Medinetasdemirr ay gerçekten mi bende safım gibi sabahtan beridir çekiyorum ağrı bebekte hareket ediyor ama anlayamadım gitsem mi doktora
Medinetasdemirr Yenianne098 bende yürüdüm ondan oluyor dedim. Halbuki açıklık olmuş . bence gitsen iyi olur şehrinde bir kadın doğum hastanesine . En azından için rahatlar . Daha dün yaşadığım için hemen yazmam istedim .