tugbatel1 Mcze41 onları takmayın hiç ama dikkat etmeye çalışın bebeğiniz için ben başladım mesela vücut alıştıktan sonra rahat oluyor
tugbatel1 busragil bende öyle düşünüyordum ama bebek için iyi olmadığını söyledi doktor kendim için değil de bebek için dikkat etme kararı aldım 😍🙏🏻💗
Bkmcnkr Emineedrk bende 45 kiloyla hamile kaldım suan 32. Haftamda 18 kilo almışım. Doktorum aynı şekilde zaten cok zayıf hamile kaldın biraz al daha iyi demişti. Ama sonradan biraz abartmışsın dedi 😀 sanırım zayıf hamile kalanlar daha fazla kilo alıyo nedense ..
Emineedrk Bkmcnkr Başlardan beri hiç kusmam olmamıştı ben habire yedim habire yedim böyle olucağını bilsem yemezdim hiç 😂😂 çevremdekiler çok memnun keşke böyle kalsan diyor sanada diyolar mı 😂
Ozerbusra tugbatel1 37+4 olduk. Suan 19 kilo aldim. 38+2 de sezaryen ile kavuşuyoruz. 20 olur herhalde. 🤦♀️
Sunactn35 tugbatel1 iyimi 61le kalmistim zaten smdi 66 olmusum ama iste sadece 2 haftada almsiim bu kiloyu ins daha almam sadece cocuga gider ins
nbhnp 19+5 haftalığız 8 kilo falan adım. 50-51kg arası ile hamile kalmıştım, doktorum hiç bişey demiyor valla aynen devam diyor kilo için 🙈