Elif-kurt25 Kızlar 13 sene sonra bı oğlum olacak onun için isim düşünüyoruz yardımcı olurmusunuz başka isimlerede açığım 🥰❤️
mrvsrcn Elif-kurt25 ben erkek olursa Yiğit yada Alparslan koymak istiyorum. Bence tek isim olmalı ya iki isim kullanılmıyor zaten okulda falan da hep tek isim söyleniyor
Armess_loya Elif-kurt25 Öneri olarak Yahya Aras, Yahya Allah’ın lütfü demek Zekeriya â.s. Mucize olarak nasip olmuş size de fikir olsun❤️ Ankete göre de Alparslan Doruk. Sağlıkla doğsun yavrunuz ❤️🤲🏻🧿
Kalbiimde2can Elif-kurt25 benim ilk oglumun adi atakan ikinciside erkek olursa efekan koyacagiz insallah🙈