Baybyymom_0 bende devlete gidiyorum bu arada. 6. Aya kadar doktorunu netleştirebilirsin. Ben doktor doktor gezdim, ilk ünv. Hastanesinde özel muayene oluyordum ama vitaminlerimi vermedi, kadın doğum hastanesine gittim, oradakş doktorun yaklasımını beğenmedim, sonra devlette kadın doğuma gidiyorum, bu 3. Gidişim. Doktorun numarası bile var bende, bütün hastalarına veriyor zaten numarasını, 6. Ayımda keşfettm, ve kullanmam gereken vitaminlere yenı baslamıs oldum, cunku daha once gittiğim doktor vermedi, demir ilacı, d vitamini ikisi zaten cok önemli, sağlık ocagına da gidiyorum ben, tetanozlar ve ekstra takıplerimi de orada başlattım, oradaki ebe hemşireden de memnun kaldım, zaten nasıl olur başlatmazlar dedi kaç hafta olmussun dedi, bebek büyüdükçe mide sorunun olacak mesela, gaviscon verdi, omega 3verdi bana ama onun içinde b12 folık asit ve probiyotik var ve magnezyumda verdi, bir anda basur olustu bende cunku, bu doktorun veridği vitamnleri kullandığımdan beri basurum ilerlemedi, ki bilmiyor söylemiştim ilk muayenemde, sadece ben hiç bir vitamn kullanmadım benımle ilgilenmediler dedim 🤣🤣🤣🤣 bunları sana da söylüyorum, doktorundan memnun değilsen değiştir, belki atlamıs olabilirler vitamn vb. Sen takip et diye.