Cananan Aklinizda Defne’den baska isim yoksa neden 2. Isim icin kafanizi karistiriyorsunuz ki? Defne tek.basina cok guzel bi isim ve bence kiz cocuklarina 2. Isim koymayin belki ilerde soyadini tasimaya devam edecek 2 isim 2 soyisim olmuyor 🤷♀️🫠 yanlis anlamayin hani baba ve anne 2 isim arasinda kalsa ya da kavga etse anlarim ama neden 2. Ismi uygulamadan birileri koysun 🙂