29+5 günlük olduk hala kullaniyorm önceki gün bitmişti gece yatmadan iki adet iciyordm.icemeyince dün 4 defa istifra ettim direkt gittim ilaci yazdırmaya öğleden sonra prilam geber için zaten zararı olmaz sanmiyorm oktorum verdi zaten
doğuma kadar birdaha bırakmam kullanmayi