Merhaba kızlar 💕 anne sütünü nereye doldurup dışarı cıktıgınız da nasıl kullanıyorsunuz ? Ben hem poşet olanından bem biberona benzer şeylerden aldım ama hıc kullanmadım siz nasıl yapıyorsunuz ? Gezmeye falan gidince bebek acıkınca termostan cıkartıp mı verıyorsunuz nasıl oluyor bu işler