Dilanmeva Merhaba anneler ve anne adayları ben tüp bebek hastasıyım bebısım olacak 4 gunumuz kaldı ama ben cok kaygılıyım mutsuzum nefes alamıyorum bazen depresyona gırmekten korkuyorum uyuyamıyorum sizde varmı boyle bısey