Ben doktora çok fazla gidemedim devlete randevu bulamadım bulduğumda iptal edildi. İkili test falan yaptıramadım bugün şans eseri randevu bulup gittim ve doktor baya bi kızdı bana. Bebeğin kilosunu bile söylemedi bana ben hemşireye söylerken duydum . Cinsiyeti falan boşver sen dedi bu bebeğin daha çok sorunu var dedi. 19. Haftamdayım ve 20-22 haftada detaylı ultrason çekilcek dedi buna girmezsen sakın bana gelmiyosun dedi ve ben çok tedirginim bebekte ne gördü ki daha bana öyle dedi şimdi düşünüp duruyorum.