Semilk05 Kızlar 24 günlük bebişim var kolik bebek olur kendileri 😒 gazdan çok rahatsız oluyordu nurse hayvers aldım dün gece biraz rahatladı gibi sizin öneriniz varmı yoksa bunu kullanmaya devam edeyimmi?
Aselhumaninannesi Semilk05 onunla rahatladiysa devam edin ek olarak rezene çayı icirebilirsiniz sizde içebilirsiniz e bebekte kiraz cekirdekli torbalar patikler var onları alıp ısıtıp karnına veya ayağına koyabilirsiniz çok rahatlatıyor
Aselhumaninannesi Semilk05 rezeneyi sizde içebilirsiniz sonuçta sizden de tekrar gaz sancısı ona gecebilir
Semilk05 Hallerimvarbenim ben rezenenin sadece süt artırmak için kullanıldığını duydum ama gaza etki ediyor mu cnm bende içeyim
Hallerimvarbenim Semilk05 Evet canım humana kimyonlu rezene çayı var hatta e bebekte vardı eşim gitti bugün almaya ama artık e bebekte satılmıyormuş eşimde aktardan rezene aldı kendim yapıyorum süt konusunda da başarılı gerçekten
Nisn23 Semilk05 benim kızımda kolikti. Sab Simplex damla kullanmıştım çok etkili olmuştu. Birde karnına masaj yapmak rahat gaz çıkarmasını sağlıyordu.
Aselhumaninannesi Semilk05 yo zararı olmaz kesinlikle o kadar yol cocuktaydim hiç duymadım zararını yarım çay bardağından az vereceksiniz yeter onun bagirsaklarigini rahatlatir
Hallerimvarbenim Semilk05 Canım aman aman direk bebeğe verme uzun vadede de kısa vadede de çok tehlikeli. Deneyen birinin bebeğine şans eseri zararı olmamış yada henüz ortaya çıkmamış olabilir ama tehlikeli alenen. Senin sütünden ona geçmesi yeterli olacaktır.