Merhaba arkadaşlar, tüp bebek tedavisi ile çok şükür hamileyim. Bebeğimin gelişimi güzel gidiyor, fakat geçen kontroldeki kan değeri sonuçlarım için doktor aradı ve TSH değerimin normalin üstünde olduğunu, 2,7 olduğunu söyledi. Hemen gerekli yerlere yönlendirdi ve bunun için hap yazdı diğer doktor, sabahları aç şekilde yarım hap içeceğim sonrasında 1e çıkacak. Açıkcası ilk duyduğumda biraz endişelendim, çünkü 8 ay önce yaşadığım sebepsiz düşüğüm var. İnsan haliyle korkuyor, şimdi 9. Haftadayım hapın etki etmesi bir haftayı buluyormuş, acaba benim durumumda olan var mı aranızda, geç mi kaldım hap için? Cevap yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim🙏