Salı günü ultrasona girdiğimde kilosu 3246 haftası 38+3 gösteriyordu bugün yani cuma günü girdiğimde kilosu 3008 37+5 gösteriyor bu problem teşkil eder mi yani bir gelişme geriliği yoktur dimi sadece ultrason yanlış ölmüştür normal sata göre adetim 40+2