Merhaba yeni hamileyim ve hamile olduğumu ögrendigim günden sancı ve kasıklarımda ağrı oluyor. Bazen karnımın kenarlarına yumurtalık olan yerlerde hissediyorum. Yerleşme ağrısı ve ya rahmin her gün genişlendiğini soyleyenler oldu ama devam etmesi ve bu kadar ağrımasi normal mi? Yeni olduğu için doktorada gidemiyorum 1 2 hafta beklemem gerek