Selinoloji Ağda olarak jilet kullanıyorum şuana kadar kaza yaşamamıştım ama ayak parmağımı derin kestim çok kanadı. Tetanoz açısından sorun olur mu acaba ya 1 tane aşı olmuştum sadece 2 ay önce tek aşı da koruyor diye biliyorum
Meltems53 Selinoloji bende 2 hafta önce duş sırasında jiletle elimi kestim kanadı baya hemen yara bandı yapıştırdım bir şey olmadı 🤷🏼♀️
Aynenkanka Selinoloji paslı değilse sorun olucağını sanmıyorum ben de temizlenirken kesiyorum bazen, tetanoz ilk doz da korur ama siz yine de pansuman yapmayı ihmal etmeyin temiz tutun geçmiş olsun
Evrem990 BenimKucukYazCicegim merhaba sorun olurmu acaba bende duşta kestim bi kaç kere hiç sorun olcagini düşünmedim:(
Selinoloji Normal zamanda olsaydı keseyim hiç önemli değil ama bu aşıları toplatınca vurduramadım 2.sini de kaldı öyle