Merhaba anneler Avrupa yakasında Esenler avicenna Hastanesi’ne giden annişler varmı oraya gitmeyi düşünüyorum ilk çocuğumu orda doğum yapmıştım ama aradan 3 yıl geçti çok memnun kalmıştım şuan nasıl bilmiyorum giden annelerden fikir almak için yazdım