Vaveylaanur Arkadaşlar tsh değerlerim böyle aralığın 22sinde gebe olduğumu öğrenmiştim son adet tarihimde 25 kasım değerim böyle düşmüş ama daha sonra yükselir mi başına böyle bişey gelen var mı? Diğer randevumda doktoruma söylicem ama korkuyorum yükseklik iyi değilmiş gebelikte 
Hadya Dahiliye doktoruna gorunmeniz gerekiyo,o size gerekli olan ilaci yazar ve duzenli kullanimda kontrol altina alinir merak etmeyin.Ben hamileligimin basindan beri ayda bir kez kan verip ilac kullaniyorum.
Seyda5834 Ben tiroid hastasıyım düzenli olarak ilaç kullanıyorum ve 5 haftalık hamileyim . Benim doktorum tsh ı düşük tutuyor daha çok t4 üretilsin diye . Doktoruna git canım doktorun en iyi tedaviyi söyler