Ferah4 Merhabalar daha önce 26 haftalık doğum yaptım maleesef çok kötü bı tecrübe ve zorlu sürec oldu pazartesi 2.dogumum olacak sezeryanla çok korkuyorum genel anestezi istedim ama kabul etmedi önermedi doktorum sizlerin tecrübesine ihtiyacım var
CayGetireyimMi Ferah4 ilk doğum sezaryen miydi? Ben elden uyuştum memnunum geneli bilemiyorum ama uyanırken daha sancılı olur dedi benim Dr um. Yatım istemistim
asilbabymom Normalde doktorlar genel anestezi önerirler istege bagli belden olur.. Ne alaka onu anlayamadim😶🌫️