Seval2468 gece acile gitmek istedim kanamam vardı ve acil doktorlarının olmadığını dışardan doktor getireceklerini söylediler. Hastaneyi arasanız acil doktoru kendilerinin yok zaten. Ben atilla hocaya bir şey demedim farkındaysanız. Fatma T’yr gittim. Daha önce de Duygu’ya da gitmiştim o da numara falan vermedi ve asık suratlıydı 3. Doktor da geriye Atilla hoca kalıyor ki 2 doktor böyle olunca 3. Yü denemedim. Ayrıca hastane hasta hakları, yönetim kurulu başkanı hepsiyle görüştüm ve yaşadığım durumla ilgili hiçbir çözüm üretmediler. 3 gün yaşadığım acıyla kaldım. Kaldı ki orda yakınım da çalışıyor hastaneyi gayet iyi biliyorum. Acildekiler deneyimli falan değil kalçam şişti 1 ay geçmedi hatalı iğneleri yüzünden. Sol tarafıma domuz gribi, sap tarafıma uyuzlu hasta yatırmışlar ben serum alırken. Üstelik gebeyim yani böyle saçmalık olmaz. İlk defa özel hastaneye gitmiyorum ben Avrasya Hastanesindeki gibi acemilik hiçbir yerde görmedim. Orda güvenip doğum yapamam. He siz ben doktora güvenip doğururum derseniz saygı duyarım. Benim bir daha hiçbir hastalığımda tercih sebebim olmıycak. Kaldı ki zaten yoğun bakım ünitesi yok. Çevremde doğum yapan kişilerden bazılarının bebeği küveze girmek durumunda kaldı ve bebek yoğun bakımı olmayınca karşıya bile gönderebiliyor hastane. Sabah akşam süt vermek için, ilerleyen günlerde de emzirme saatiyle birlikte günde 4 kere hastanede olmak gerekiyor. Bu sebeple de tercih etmiyeceğim bir hastane.