CmreKsidar valla kahvaltıda hiç ekmek yemiyorum mesela 2 yumurta 1 hurma 1 incir 2 ceviz içi 5-6 çiğ badem kibrit kutusu peynir salatalık ve domates yiyorum bu şekilde kahvaltı sonrası tokluk şekerim çok az çıkıyor öğle yemeği iş yerinde yediğim için malesef hep sınırda çıkan değerlerden salata yiyorum ton balıklı, tavuklu ya da peynirli, çorba bazen pilav vs de yiyorum hemen şeker yükseliyor akşamda sebze yemeği yiyorum eğer bu şekilde tam anlamıyla dikkat edersem hep 90larda çıkıyor ama eğer tatlı yersem hemen 120-130 oluyor doktorumda öyle olmasın diyor :(