Cnsylmz Doktorum 16 haftadan sonra boyayabilirsin dedi 16 haftayı tamamladık çevrem boyatmamam gerektiğini söylüyor kararsız kaldım
ebrucanturk_ Cnsylmz Cnsylmz Bence erken daha ya boya sonuçta kimyasal bir arkadaşıma 30 sonrası demişti yanlış hatırlamıyorsam
nimbus2000 Cnsylmz 4. aydan sonra boyattım bir kez, 1 kez de doğumdan bi hafta önce. havadar bir yerde boyatın,az bekletin bence ben öyle yaptım. annenin kendini iyi hissetmesi çokkk önemli 😍
thebendis Cnsylmz 2 aylıkken organik boya ile boyadim diplere aşırı degmeden çok şükür bir sorun olmadı 🙏
Derya0-7 Cnsylmz evet ama diplerine değdirmesin yaptı kuaför. Dikkat ettik yine de. Çok şükür bir sıkıntı olmadı
Alis-sss Cnsylmz benim doktorum 30. Haftadan sonra boya demişti sizin baya erken söylemiş bence riske atmayın 30. Haftayı bekleyin derim
Senayl34 Cnsylmz çevredekiler zaten verem ediyor beni saçını kesme çocuğun ömrü azalır boyatma bilmem ne olur Allah’ın takdiri ya saçımı kestim çocuğum öldü bu ne ya koca karı lafları düsunceleri nasıl istiyorsan öyle yap