Kızlar ben dayanamadım gittim nts ye gireyim en azından rahat uyurum diye lekelenme oldu demedim hiç ana zaten ebede bana alttan muayeneye bağlı lekelenme olur dedi sancıların sıklaşırsa ve suyun gelirse gel dedi nişanın gelirse telaş yapma ardından sancı olursa gel dedi