berivan_12 17+5 haftalık hamileyim ultrason kağıdında bebeğin 220 gram olduğu yazıyordu haftasına göre normal mi yoksa az mı kızlar???
Mimooooza berivan_12 o nerden biliyormuş zayıf olduğunu🤭 doktorunuz ‘zayıf, gelişmiyor’ demediği sürece takılmayın böyle şeylere..🌸
yasemin1622 berivan_12 bana doktorum haftasına göre gayet iyi durumda olduğunu söyledi sizin de gayet iyi bence doktorunuzun dediklerine bakın etraftakilerin hep bi fikri var her konuda 🤷🏼♀️
Medinedogru03 berivan_12 gayet güzel hatırlıyorum 20 haftamda 340gramdi şimdi 39+2 yim mashAllah kızım 3.700 , gayet güzel🥰