Ysmn23 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️ Bencede her postu okumayın boşu boşuna kendinizi strese sokarsınız. Dün kontrolüm vardı 1 haftadır panik içindeyim bebeğim en başından beri aşağıda aslında ama artık karnım iyice çıktığı için etraftan karnın çok inmiş doğum yakın galba yorumları alınca bir de üstüne burda bu konuyla ilgili bir kaç post okuyunca erken doğum tribine girip 1 haftayı kendime zindan ettim resmen 🙈 çok şükür ki öyle bi riskim yokmuş. O yüzden sende okuyup bebişinide kendinide üzme canım ☺️