Evet arkadaşlar bende doğurdum çok şükür. Bursa yıldırım Doruk hastanesi Tugberk Güçlü doktorum. 36. Haftada sözleştik 38+3 de 23 Şubat’ta doğum olacaktı. Ben aşırı korkuyorum oğlumu bırakıp doğuma girmek korkunç geliyordu bana çünkü oğlum çok korkuyordu anne sana birşey olursa diye. Bu arada 10 yaşında oğlum 🥰 sabah 9 da doğum olacak ve 8 de orda olmamız gerekti. Tüm gece uyuyamadım 5 te ayakta idim. Eşim annem oğlum ve arkadaşım ile kalktık onlar kahvaltı yaptı bende etrafı topladım çıktık evden . Saat 8 de hastanede idik. yatış yaptık anca 23 subat 2023 diye tarih ayarlayan gebeler yüzünden aşırı yoğundu oda bulamayıp normal odaya geçici olarak yattık. Hemen gelip nst taktılar damar yolu vs derken doktorum geldi nasılsın vs heyecan var mı korkma dedi . Önlük getirdiler giydim ve beklemeye başladık. Ameliyat için hasta bakıcı beni almaya geldi ve gözlerim doldu. Asansöre bindik ve oğlum anne korkma ben seni burda bekliyorum diyince ben ağlamaya başladım ve sarılıp öpüp girdim ameliyathaneye. Doktorum.ve ekip beni bekliyor müzik açık herkes eylence içinde . Onları görünce hafifledim. Beni masaya aldılar ve anesteziyoloji geldi hemen pozisyon aldım doktorum tuttu ellerimden ve iğne girdi inanın sinek ısırığı bile değil. İlaç verdi ay elektrik çarptı dedim güldüler 😝 sonra beni yatırıp tansiyon aleti taktılar ellerimi bağladılar sonda takıldı his var ama acı yok sıfır yani.doktorum geldi hocam ben hissetmem dimi korkuyorum dedim ve daha lafım bitmeden yukarda ışığa yansıyan ameliyat görüntümu gördüm çoktan başlamışlar. Doktorum şimdi basıc olacak dedi ve 4 kez bastırılarak göğüs kafesime oğlum u çıkardı. Öyle bir aglama ki koca diye seviyorlar. Bende ağladım hemen giyidirip çocuk doktoru baktı ve bana getirdiler fotograf çekildik ve eşime oğluma götürdüler. Ben ağladım çok güzeldi ilk sesl. Sonra beni dikmeye başladılar ben yine tüm olayı izledim ve inanın o dikme 5 dk gibi geldi bitti dediler ve beni temizleyip çıkardılar. Ağlıyorum eşim oğlumu annemi gördüm oğlumuz çok iyiymiş duydum. 3450 doğdu bu arada. Yatağıma geçtim oğlum geldi öpüp kokladım fotoğraf çekildik. Saat 10 da doğumdan çıktım akşam 5 te gelip yürüttüler önce sondami aldılar sıfır acı.hiç sorun yoktu. İlk karna basma olayı en çok can yakan kısımdı ama kısacık sürdü kasmayın.yurudum hiç yatmadım ama gazım asla çıkmadı çok zordu sancısı. Sabah hemen lagman yaptırdım rahatladım ve taburcu olduk. Evdeyiz. Herşey geciyor hiç korkmayın kokusu herşeye bedel . Sezeryan evet bı ameliyat zor evet ama inanın geçiyor. Boşuna kendime gebeliği zehir edip korkmuşum.ki ilk sezeryanim çok rahattı yinede korktum.oyle spinal olup tansiyon düşmesi gibi şeyler olmadı korku olmadı çok güzeldi. Uzun oldu hakkınızı helal edin🥰 kolaylıklar hepinize