Dileksu canım ben normal doğum yapıp ikinci bebeğe şu an hamileysem ve yine normal istiyorsam inan bana herkes yapar.nazlıyım demeyeyim ama ağrı eşiğim çok düşük,sağlık personeli olmama rağmen iğneden çok korkarım hayatımda üç defa falan serum takılmıştır maksimum canım o kadar tatli.tetanoz aşısı yapıldıktan sonra iki üç hafta kolumu oynatamadım düşün.agri eşiğim bu kadar düşükken normal doğum olsun diye direndim ve 13_14 saat suni sancı çektim doğurdum.inan moral olsun diye değil gerçekleri söylüyorum ben yaptıysam sende yaparsın ve üç cm olmuş zaten senin.benim bir cm den üç cm olana kadar beş altı saat geçmişti ağrıyla