Buseferdi
Ben Clogin adinda bir köpük kullanıyorum. Avrupa’da yaşıyorum Türkiye’de var mı bilmiyorum. İlk gebeliğimde hiç yaşamadım akıntı falan, bu gebeliğimde çok fazla oldu korktum bende hatta koşa koşa gittim doktora ama kaşıntın falan yoksa sorun yok dedi. Bende sadece akıntı oluyor ara ara koku veya kaşıntı yok. Mantar enfeksiyonundan kaynaklı olabileceğini söyledi. Endişelenme sanırim birçok kişi bu sorunları yaşıyor,önlemini aldıktan sonra rahat ol