Kizlar 26+4 oldum ama bebegim 29+4 tansiyon ilaci kan sulandirici faln kullaniyorum dün gece ilk nst ye girdim cunku karnim sertlesiyor ve kasiliyordu surekli bir tarafta toplaniyordu bebegim doktorum da 2 hafta adalat crono kullanalim dedi kullanan var mi