Elitopatra25 Kızlar 6+0 gebeyim hiç akıntım yoktu şimdi lavboya gittim hafif penbe bir akinti geldi benden ama su gibi değil çok az miktarda ve katı bir akıntı nedir bu nolur birşey diyin korkuyorumm😢
Anneolmak188 Elitopatra25 yerleşme yapıyordur çocuk kırmızı olmadıkça ya da tekrarlamadıkça korkma doktorun özeldeyse ara sor canım
Selisce Elitopatra25 sakin ol kötü bişe değildir ama doktora gitmelisin çünkü her kanamanın anlamı aynı değil parça parça kanaması olan arkadaşım bebeğini sağlıkla kucakladı ona göre ilaç verir doktor
Elitopatra25 Anneolmak188 yok canım özelde değil daha keseyi görmedik pazartesi gidecektik keseyi görmeye kadın doğuma çok korkuyorum 😔
Nurasya Doktorla görüşmen daha iyi olur bunu yada yakın bir hastaneye git için rahatlasın yerleşme kanıda olabilir
Elitopatra25 Nurasya kan değil canım penbe katı cokk az bı akıntı geldi daha gelmedi önceleri de sarı akıntı geliyordu anlamadım çok korkuyorum bebeğim için🥺
Elitopatra25 Selisce ya cokk az bı miktarda katı sulu değil pembe açık akıntı geldi pazartesiyi bekliycem kadın doğuma gidicektim gidene kadar bişe olmaz insallah😔
Vraslrnzn Ben bu şekilde 2 düşük yaptım. Hemen doktoruna gitmelisin ama düşük oluyorsa da pek bişey yapmıyorlar zaten. İğne yapıp gönderiyorlar. Tıp da bir yerden sonra tıkanıyor 🤷🏻♀️
Selisce Elitopatra25 devamı gelmezse pazartesiyi bekle yerleşme kanamasıdır inşallah Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin
Elitopatra25 Anneolmak188 ne kadar oldu çok geldimi yada devamı geldimi bana anlatır mısın içim rahatlasin şuan çok kötüyüm ben 😢
Anneolmak188 Elitopatra25 kötü olma üzülürsen olmaz bak ben çok korkmuşfum sümük gibi bi pembe bişey vardı sonra kahverengiye döndü aradım doktoru kanama olmadıkça ya da pembe çok koyu gelmedikçe korkma yerleşme kanaması o dedi tıpta kullanılan bi terimi söyledide unuttum şimdi kuzum kafana sakın takma bende hep korkardım şuan doğumuma az kaldı
Elitopatra25 Anneolmak188 benimde sümük gibi pembe hemde çok az geldi Allah senden razı olsun içimi rahatlattin canım Allahim sana hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın ne🤲🌸
Elitopatra25 Anneolmak188 canım peki birşey sorucam ne kadar sürdü bu akıntı ve çok yoğun geldimi yada ne kadar geldi
Anneolmak188 Elitopatra25 1 hafta faln sürdü günde 2 defa iç çamaşırımda görmüştüm sonra ben korkuyorum çok panikliyim diye doktor sorun yok ama yinede progestan veriyim iç için rahatlar belki dedi onu içtim öyle sonra kendiliğinden geçti