Kizcemmm Ya oturur pozizyonda 18 haftalık olduk hala öğrenemedim 11 arti 5 te gittim erkeğe benziyor cikinti var denildi 16 da göstermiyor kıza benziyor dedi 18 de gittim yine gostermiyir kıza benziyor deniliyor
Smeyye_9195 Hayriye1234 bende 12+0 da gittim yüzde doksan erkek gibi dedi bugün balti kesin net belli kız dedi
Hayriye1234 Smeyye_9195 ben ona da inanıyorum. 11-12 haftalar arası net öğrenen de çok kişi var. Bu foruma girdikten sonra okuduğum şeylerden dolayı kafam karışabilir sadece 😄 kimisi 20. Haftada bile öğrenememiş. Kimisi doğumda farklı çıkmış. Ama her gittiğimde teyit ettirerek emin olmak istiyorum ben de
Tugcecv sezsez herkese söylüyorum detayliya kadar corap bile almayın kimseye soylemeyin 4 kez değişti benim cinsiyet😂
pelincellik Tugcecv gerçekten mi? Ben şu an 17+5 teyim. Erkek dedi hatta resimde yükledim ama o çıkıntıyı göremedim 😂 hatta biz öğrenmek istemiyorduk doğuma kadar ama doktor pat diye söyleyiverdi. Gelecek ay detaylı olacak. Değişir mi acaba ?
Hacerdogan Tugcecv 16 haftada bana kız dedi doktor baya baktı yüzde 1 de olsa bi değişme ihtimali oluyor hep dedi ama ben herkese kıza benziyor dedim 🤦♀️ kız dedim çok merak ediyorum böyle olunca ya valla ilk çocuğum benimde değişti 3 kez inanmıyorum da napcam nasıl 20 hafta olcak
Tugcecv pelincellik 13te kız dediler 15te erkek 17de kız 19da detaylida kesin erkek oldu bizimki o yüzden hic hic belli olmaz bekleyin