rabiatkncee Kızlar adetime 2 gün var gögüs uçlarım koyulaşmış bide agırlaşmışlar şişmişler bundan 2 gün öncede adet olucakmısım gibi kasık ve alt karnım agrıyordu hatta ped taktım adet olucam diye sizce var mıdır bebek test yapmadım daha yada kan mı versem?
Senemsu rabiatkncee 2 gün varsa kanda çıkar canım benim adetime 1 hafta vardı ama kanda çıkmıştı🙏🏻İnşallah olumlu haberler alırsın❤️
Nese20 rabiatkncee benimde adetime iki gün kala hem evde yaptığım testte hem de kan testinde pozitif çıkmıştı. İlk kan değerim 12.56 ydı. Bence kan verin. İnşallah vardır
rabiatkncee Nese20 yarın acile gidip kan vereyim duramıyorum :) dua bekliyorum kızlar Allah anne olmak isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın insallah kalbinizden öptüm💐
rumeyshaan rabiatkncee aynisi olmustu bende de test yaptim pozitif cikti aksamina kan verdim beta 31 cikti 3 haftalik hamile oldigumu ogrendim