Aslii35 Kızlar dün testim pozitif çıkmıştı bugün akşam kan verdim 6,22 çıktı var mı yok mu anlayamadım
Humzee16 Aslii35 5 üzeri gebelik sayılıyor daha çok yeni annesi ❤️ Hayırlı, uğurlu olsun. 2 güne bir kan verip yükselişini izlersiniz İnşâAllah 🌸