Ozkalrun bizde kendimiz süslemeyi düşünüyoruz nasipse, hastane masa temin ediyormuş, masa örtüleri diktik satenden magnet, hediyelik anahtarlık, çikolata yaptırmıştm, birde mavi küçük şişe kolonyalar, şerbetlik aldım, lohusa şerbeti dolduracağız içine 2 tane de balon standı aldık birini kapıya birini de odada ya masaya koyalım diye