Berenefsa inşallah eşininde hiçbir sıkıntısı yoktur ve basit sebepsizdir diyelim 🙏🏻
Bende ilk başlarda çok bocalamıştım çünkü insan hiç beklemiyo hani doğum kontrol hapı kullanırken bile yanlışlıkla hamile kalır mıyım diye düşünürken sonrasında isteyipte olmaması ilk başta şaşkına çeviriyo insanı biz bide kadınlar olarak daha hassasız erkeklerdeki rahatlık bizde olsa zaten direk gebelik olacak da işte stresten, düşünmekten, neden olmuyo acabalarla yorulmaktan bile olmuyo bazen . Hakkında en hayırlısı olsun yaz gene burdan hatta inşallah testim pozitif postlarında buluşuruz ☺️💕