Peki bu yazz24+4 doğum kontrol hapı kullandıgım süre içinde 12 gün kullanıp bıraktım adetim de 13 gün önce felan olmuştum 1 ayda 2 kere mi adet olmuş oluyorum yani birkaç gün sonra adet kanaması gibi kan geldi ve sonrasında prmbeleşmeyr başladı ama sadece pedde akıntı gibi vardı onun dışında yoktu bu normal birşey mi ?