Luna-9 Papatyakokulukiz amin inşallah.Bebek çok sabırsız benim sancım 36+2 başladı Şuan birkaç gündür hastanede yatıyorum.20 marta tarih vermiştiler ama bakalım inşallah 38 haftadan önce olmaz.Şuan 36+6 olduk
TerraRossa Bizim de 36+2 bir yandan biraz daha büyüsün istiyorum bir yandan doğsun artık diyorum çok zor bu analık 😂