Busraarslan41 Merhaba 33 haftalık hamileyim bugün ateşim 38-39 arası çıktı prol içtim ama çokta düşmedi. Ne yapmalıyım önerisi olan var mı hastaneye kaç derece üzeri gidilmeli gidilse bişi yazılabilir mi
Esraliiii Busraarslan41 enfeksiyon falan var mı diye bakarlar bebek içinde tehlikeli olabilir gidin baksınlar