Ilk dogumumda yaralardan kan , irin gelmis hatta kopmuş. Antibiyotikler , Antibiyotikli kremler(doktor önerisi ile) kullanmış ama fayda görememiş birisi olarak yazıyorum. Bende ilk gebeligimde 8. Ayda klasik herkes gibi lansinoh sürmüş ve gümüş kapak kullanmaya başlamistim. Emzirdigim ilk gun yara oldu lansinohu ve gümüş kapagi kullanmaya devamla etsem gecmedi. Hastanedeki emzirme danışmanı gümüş kapagi önermedi. Hava almadığı için mantar oluşur bebegin ağzı pamukcuk olur dedi. Kullwnmayi bıraktım. Sonra zamanla tahin yagi , ayva çekirdeği jeli ksntoron yagi , madecassol, hametan ve diğer doktorun verdiği kremleri denesem de farklı zamanlarda, yaralari geciremedim ve emzirmeyi 43. Günde bırakmak zorunda kaldım. Sahip biberonla icirerek yaraları geçirdim ve sonrasında silikonla emzirip 5. Ayda emzirmeyi sonlandırdım. Bu gebeligimde 7. Ayda Rossmanın babydream marka gogus ucu kremini alıp günde 3 kere sürdüm. Dogum yapar yapmaz garmastan pomada gectim . Dogum çantama onu koymustum . Her emzirme sonrası sürdüm . İlk gun hassasiyet oldu ve ertesi gün geçti. 1 hafta kadar garmastan pomad kullandım duzenli
. Simdi gece yatarken babydream marka olanı sürüp yatiyorum . Dogum yapalı 26 gün oldu ve yara olmadan emzirebiliyorum. Önerim gebelikte nemlendirici herhangi bir krem kullanıp , dogumdan sonra hemen iyileştirici bir kreme geçmen 🤷♀️🤷♀️