Hayırlı akşamlar kızlar 33+4 haftalık hamileyim dünden beri karnımda kasılma hissediyorum karnım sertleşiyor ve kasıklarıma ağrı yapıyor 1 saate bir geliyor 20 25 saniye sürüyor sonra geçiyor ara ara da adet sancısı gibi sancım oluyor geçen pazartesi de nst bağlandım hafif sancılarım çıktı sizce doğum sancısımıdr bu yoksa yalancı kasılmalarmıdır korkuyorum haftam daha çok erken die benm haftamda olup böyle yaşayan oldu mu ?