Gözlük kullanıyorum, 24+5 haftalık hamileyim, bu hamileliğimde de önceki hamileliğimde de gözlerim daha da bulanık görmeye başladı, hafif dereceler miyop ve astigmat var. Doğum sonrası ilk haline döndü kalıcı olmadı ama gözlüksüz daha da az görmeye başladım ikisinde de , ev içerisinde gözlük takmazken çok farkediyorum. Gözlükle iyiyim ama.