RABIAERBEN geç döllenmeden kaynaklı olabilir benim kanama vs yoktu ama son adet tarihimle uyumsuzdu doktor tarihimi kendi sistemiyle belirledi 17 gün fark vardı tabi sonra bebeğin gelişimi ilerleyen dönemde normale döndü. Birde bende ilk sezaryenimdan 4,5 ay sonra sürpriz hamile kaldım ve sürecim inanılmaz zordu 2 ay doğum sancısı çektim bebek geliyordu gelmemesi için çok uğraştılar.