Busra4598 genelde siz hissetmeseniz de doğuma yaklaştıkçe nstde sancı çıkıyor. 3 gün de kalmış olabilir 3 hafta da. Önemli olan nst’de bebeğin kalp atışı. Eğer sancınız varken bebeğin kalp atışlarında anormallik görülürse doktor normal doğum olup olamayacağına dair fikir yürütüyor. Gerekirse sezaryene karar veriyor.