Kızlar çok sinir oldum bugün ya. İzmir medicalpoint hastanesi Anadolu sigorta ile anlaşmasını feshetmiş geçen hafta. Hiç bir bilgilendirme yapılmadı. Hastaneye randevu almıştım bi gittim, anlaşma feshedildi diyince afedersiniz mal gibi kaldık. 750 lira muayene ücreti diyor bi utanmadan 🤬 takipli olduğum hastaneydi doktorumdan da çok memnundum, üzüldüm açıkçası. Apar topar can hastanesine gittik ama oradaki doktor niye geldin der gibiydi, bi daha asla yolum düşmez. Medicana ya bakıcam. Orada takipli olan varsa doktor önerisinde bulunur musunuz kızlar. Çok moralim bozuk ya 😞